Graikija, Kelionės Europoje, Kelionių istorijos

Mikonos sala – ką aplankyti ir nuveikti per savaitę laiko

atostogos mikonoje

Iveta kartu su vyru praleido visą savaitę vakarėliais ir įspūdingais vaizdais garsėjančioje Mikonos saloje Graikijoje. Mikonos sala maža, tačiau turtinga laukinių pakrančių, bažnyčių ir laikoma viena brangiausių šalyje. Keliautojai dalinasi savo patirtimi ir naudingais patarimais, kurie padės susiplanuoti atostogas.

Papasakokite apie jūsų kelionę. Kodėl ir kaip sumanėte vykti į šią salą?

Mikonos – Graikijos sala, kuri jau nuo vaikystės atrodė kaip pasaka. Ji išsiskiria savo unikaliu stiliumi (visi namukai balti, siauros gatvelės, ryškios detalės). Visada norėjau aplankyti šią salą, tačiau vis keliones susiplanuodavome kur kitur… Taigi, netikėtai radę labai pigius lėktuvo bilietus į Mikonas (mes gyvename Vienoje, tad skridome iš jos) nedvejojome ir nusprendėm vykti. Ne tik Mikonas, bet ir pačią Graikiją lankėme pirmą kartą. Keliavome kartu su vyru, Mikonose praleidome savaitę laiko.

Esame iš tų, kurie kelionių metu keliasi anksti, aktyviai leidžia dienas, nori pamatyti kuo daugiau ir pajausti tos šalies dvasią.  Mikonose buvo viskas atvirkščiai, kadangi tai labai maža sala ir lėkti bei skubėti turint savaitę laiko – nėra kur. Taigi, tai buvo tikra poilsinė kelione. Iš pradžių buvo kiek keista, tačiau greitai pripratome.

mikonos sala graikijoje

Vietiniai pasirodė labai draugiški. Kadangi mūsų skrydis buvo vėlyvas, viešbučio darbuotojai maloniai mus pasitiko oro uoste ir nugabeno į mūsų ,,namus”. Tokio malonaus aptarnavimo neteko dar niekur matyti, visą savaitę mus lepino, suteikė daug naudingos info ir t.t. Taigi, nežinau, ar mums tiesiog pasisekė vis ,,pakliūti” ant labai draugiškų vietinių ar graikai tikrai labai šilti ir malonūs žmonės.

Mikonos – sala, kuri garsėja įspūdingais vakarėliais (tarsi Ispanijos Ibiza), nuostabiais saulėlydžiais bei laikoma brangiausia Graikijos sala. Su šiais punktais sutinku visu šimtu procentu. Sala turi daugiau nei 20 papūdymių, dalis jų yra kartu su kavinėmis, gultais ir t.t., kita dalis yra laukiniai paplūdimiai.  Taigi norintiems tikrai gerai pavakaroti, atsipalaiduoti, pašokti yra iš ko pasirinkti, o norintiems ramiai pasilepinti jūra bei saule, sala, taip pat, turi ką pasiūlyti. Dažnai Mikonos saloje lankosi ir žinomi žmonės, influenceriai ir pan., tad galite tikrai pakliūti į bendrą vakarėlį.

mikonos salos kurortai

lankytinos vietos mikonos graikijos saloje

istorines vietos mykonos saloje graikijoje

Mes per savo atostogas spėjome pabuvoti ir ten, ir ten. Egėjo jūros vanduo tiesiog įspūdingas, kai kuriuose paplūdimiuose gali susimaišyti esi Tailande ar Mikonose.

Taip pat, vieną dieną plaukėme į Delos salą, kuri yra visiškai šalia. Ši vieta garsėja tuo, jog ten yra gimę Artemis ir Apolas. Tiems, kas domisi istorija, rekomenduočiau aplankyti šią salą.

Vakarais stebėdavome saulėlydžius iš įvairių salos vietelių. Saulėlydis Mikonose suburia mases žmonių, atrodo jog tai toks ypatingas laikas.

Mikonos miestelis labai gražus ir unikalus, kiekvieną vakarą eidavome pasivaikščioti, pavalgyti tradicinių graikų patiekalų…

Beje labai tikėtina, kad šioje saloje, ,,Little Venice” pakrantėje pamatysite pelikanų, šie paukščiai labai dažnas svečias.

Taigi Mikonos sala skirta norintiems visiškai atsipalaiduoti, pailsėti, pasimėgauti saule bei jūra ir žinoma, pasilinksminti. Mielai grįžčiau į šią salą norėdama pailsėti, tačiau maršrutą ir laiką antrą kartą žinomą planuočiau šiek kitaip.

kainos mikonos saloje graikijoje

gamta mikonos kurorte

atostogos graikijoje mikonos sala vasara

3 dalykai, kurie jus labiausiai nustebino?

Visų pirma žinojome, kad sala labai maža, tačiau kai realiai tai pajutome buvome nustebę. Atrodo žemėlapyje žiūri į kitą salos galą, tačiau jame gali atsidurti motoroleriu per penkiolika minučių. Tikrai nerekomenduočiau nuomotis mašinos, visiškai užtenka motorolerio ir daug paprasčiau su parkavimu.

Nors sala tokia mažutė, joje yra 600-800 bažnyčių. Žinoma, jos ne tokios, kaip įprasta. Mikonose bažnyčios – mažučiai namukai, tačiau jų tiek daug, kad kartais atrodydavo jog gyventojai turi savo nuosavas bažnyčias, kadangi jos visiškai šalia jų namų ir jų šitiek daug.

Taip pat, maloniai nustebino, kai nuvykome į maisto prekių parduotuvę ,,Flora” ir įėję į vidų pasijautėme kaip klube. Maisto prekių parduotuvėje yra DJ, muzika groja ganėtinai garsiai, didžiuliai TV ant sienų, kurie rodo ne akcijas, o vaizdo klipus. Taigi šokdamas gali susirinkti savo pirkinių krepšelį. Tai tikrai išskirtinė vieta. Kaip ir minėjau, Mikonos tikrai garsėja savo vakarėliais, taigi tokia maisto prekių parduotuvė labai tinka ir nustebina turistus.

Na ir žinoma, žinojome, kad Mikonos brangiausia iš Graikijos salų, tačiau kainos tikrai nustebino, jos tikrai aukštos net ir maisto prekių parduotuvėje. Vienoje parduotuvėje pusės kg pomidorų kaina – 12 eur.

lankytinos vietos mikonos saloje

kur atostogauti graikijoje

graikijos pakranciu krastovaizdis

Ar yra dalykų, kuriuos darytumėt kitaip?

Ką darytume kitaip atvykę dar kartą į Mykonas, tai pasiplanuotume kitokį maršrutą. Iš šios salos persikeltume į ne taip toli esančias: Naxos, Santorini. Praleistume ten po porą dienų. Pačiose Mykonose, manau, tikrai užtektų praleisti 4-5 dienas, nebent norite visiškai atsipalaiduoti ir niekur neskubėti, tiesiog mėgautis.

Kam rekomenduotumėte šią kryptį aplankyti?

Mikonos salą rekomenduočiau tiems, kurie nori pasyvaus poilsio, vakarėlių, saulės bei jūros ir žinoma gražių nuotraukų. Taip pat reikėtų pasirinkti tinkamą sezono laiką. Balandis sezono pradžia, tad turistų nėra tiek daug, apgyvendinimo kainos žemesnės. Liepa bei rugpjūtis patys populiariausi ir turistų daugiausia sulaukiantys mėnesiai.

Nerekomenduočiau tiems, kurie negali ilgai užsibūti vienoje vietoje, nori aktyviai leisti dienas, lankyti muziejus, kopti i kalnus ir pan.

ka aplankyti mikonos saloje

Dar daugiau kelionių įkvėpimo mūsų Instagram